Załącznik do zapytania ofertowego – OBIADY
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
|
OFERTA WYKONANIA
Wykonawca ………..…………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
(adres, nr faksu, nr telefonu, e-mail)
W odpowiedzi na Państwa zapytanie ofertowe składam swoją ofertę na zadanie pn.:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do szkół na terenie Gminy Jerzmanowa w terminie od września do grudnia 2017 roku.”
Cena oferty netto …………… (słownie:………………………………………………….…………….)
Cena oferty brutto ……………. (słownie:………………………….…………………………………….)
Cena brutto ……… i netto …… za jeden posiłek dla jednego dziecka (w tym wsad do kotła: 3,30 PLN)
Termin wykonania zamówienia: od 05.09.2017 do 22.12.2017 roku.
Jednocześnie oświadczam, że:
- Posiadam odpowiednią wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia
- Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn wymienionych zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- W przypadku udzielenia zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego oraz do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
- Przedstawiona cena brutto jest ceną ryczałtową i zawiera wszystkie pochodne związane z obciążeniami i nie zostanie ona zmieniona w przypadku zmiany mojego statutu na rynku pracy. ……………………………………..
- (podpis osoby upoważnionej)
………………………………….
(miejscowość, data)
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
UMOWA ZP/…/…/2017
Zawarta w dniu ……………. 2017 roku w Jerzmanowej pomiędzy Szkołą Podstawową im. Henryka Sienkiewicza, 67-200 Jaczów, ul. Główna 20, zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym, reprezentowaną przez:
Wiolettę Olejnik – Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie, przy udziale Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, Marioli Tuz,
a
…………………………………………………………………………………………………………,
z siedzibą ul. ………………………………………… …………………….………………………….., reprezentowanym przez: ……………………………………………………………………………., zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą.
Umowa niniejsza zostaje zawarta w wyniku przeprowadzonego Zapytania Ofertowego.
- 1
- Zamawiający zleca Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie ze Specyfikacją Zapytania Ofertowego i ofertą oraz do ich wykonywania w zakresie następującego działania:
- a) przygotowania i dowozu posiłków w szacowanej liczbie ogółem 15 600 szt., w tym:
-
- poniedziałek: zupa na wywarze mięsno – warzywnym (300 ml) + pieczywo (50g) + jogurt + owoc;
- wtorek: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml);
- środa: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml);
- czwartek: drugie danie „mięsne” (wołowina, drób, mięso wieprzowe – 100 g) + surówka (100 g) + ziemniaki ( zamiennie: ryż, makaron, kasza – 200 g) + napój (200 ml);
- piątek: danie drugie „bezmięsne” (np. naleśniki, pierogi, pyzy, placki – 300 g) lub (ryba 100g + ziemniaki 100g) + owoc lub surówka warzywna (100 g) + napój (200 ml);
uczniom i innym uprawnionym osobom korzystającym ze stołówek w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie, ul. Główna 20 i budynek II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19A,
2) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19.
Posiłki powinny być dostarczane do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie, budynek w Jerzmanowej, ul. Głogowska 19A w opakowaniach jednorazowego użytku, Wykonawca musi zapewnić naczynia jednorazowe (talerze, sztućce, kubki), a do budynku w Jaczowie i do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jerzmanowej w termosach;
- b) dowozu obiadów pojazdem spełniającym wszelkie prawne normy – dopuszczonym do przewożenia posiłków;
- c) terminowego dostarczania posiłków tj. w godzinach od 10:00 do 10:30 do stołówek poszczególnych szkół;
- d) utrzymania odpowiedniej temperatury dla dostarczanych posiłków zgodnie z obowiązującymi normami;
- e) przedstawiania tygodniowego jadłospisu określającego skład posiłku, alergeny, kaloryczność i gramaturę,
- Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe i ilościowe:
- jadłospis dwudekadowy powinien być urozmaicony; rodzaj drugiego dania nie może powtarzać się w dekadzie;
- w tygodniu powinien być dostarczany 3 razy obiad z drugim daniem mięsnym (wołowina, drób, mięso wieprzowe), 1 raz zupa i 1 raz danie jarskie lub rybne;
- danie z mięsa mielonego 2 razy w miesiącu (kotlet mielony, befsztyk, zrazy);
- raz w miesiącu, jako drugie danie powinny być naleśniki z serem lub racuchy;
- przynajmniej raz na dwa tygodnie drugie danie z rybą morską (dorsz, mintaj, morszczuk, sola, łosoś); zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie filet);
- potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych – konserwujących, zagęszczających;
- w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, rzadziej smażone; mięso powinno być miękkie;
- do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli;
- zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym z odpowiednią ilością śmietany (te, które wymagają śmietany);
- zalecane jest różnicowanie smaku sosów;
- ważna jest estetyka potraw i posiłków.
- zamawiający zastrzega sobie, że posiłki muszą spełniać normy żywieniowe dla odpowiedniej grupy wiekowej (gramatura i kaloryczność odpowiednia dla dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat) zgodnie z przepisami dotyczącymi produkcji żywności. Obiady muszą być przygotowywane z nieprzetworzonego wcześniej mięsa, surowych warzyw (sezonowo w okresie zimowym dopuszcza się stosowanie mrożonek warzywno-owocowych).
Nie dopuszcza się produktów typu instant, gotowych sosów i ziemniaków w proszku (typu puree).
Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej ilości zamówienia w okresie realizacji umowy.
- Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8.00 danego dnia telefonicznie lub e-mailem.
- Wykonawca winien przygotowywać posiłki zgodnie z zaleceniami wydawanymi przez Instytut Żywienia i Żywności w Warszawie, normami na składniki pokarmowe i produkty spożywcze dla dzieci i młodzieży.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli przez osoby wyznaczone przez Dyrektorów poszczególnych szkół w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia i zgodności przestrzegania zasad wytyczonych przez Państwowy Zakład Higieny oraz przedstawicieli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stanu higienicznego pracownika cateringu oraz samochodu.
- 2
- Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte niniejsza umową począwszy od dnia 05 września 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki – w godzinach od 10:00 do 10:30.
- W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy obiadów o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
- 3
-
- Tytułem zapłaty za wykonanie zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy cenę jednostkową za jeden posiłek w kwocie ……….. PLN brutto, (słownie: …………………………………………………………………………………………………….) w tym 8 % VAT.
- Cena jednostkowa brutto za jeden posiłek obowiązywać będzie przez cały okres trwania umowy.
- Wykonawca oświadcza, że surowcowy uśredniony tzw. „wsad do kotła” umożliwiający wyprodukowanie gorącego posiłku o charakterze obiadu jednodaniowego z uwzględnieniem wymienionych wymogów dotyczących min. kaloryczności i różnorodności posiłków wynosi: 3,30 zł brutto.
- Zapłata za wykonanie zamówienia będzie następować w rozliczeniu miesięcznym, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy – Nr ……………………………………………………………, w terminie do 14 dni od dnia przedłożenia Zamawiającemu faktury zawierającej ilość dostarczonych posiłków, przy czym Wykonawca będzie rozliczał się z każdą szkołą osobno, tzn. będzie wystawiał fakturę za dostarczone obiady w danym miesiącu na każdą szkołę.
- Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie miesięczna ewidencja ilości wydanych / odebranych posiłków.
- Ewidencję ilości wydanych / odebranych posiłków sporządza Wykonawca wg załącznika nr 1 do umowy, będącego jej integralną częścią i przedkłada ją dyrektorowi szkoły lub osobom upoważnionym przez dyrektora, do podpisu w każdym dniu dostawy.
- Po zakończeniu miesiąca Wykonawca przedkłada oryginał ewidencji wraz z fakturą /rachunkiem Zamawiającemu.
- Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej brutto.
- W takim przypadku Wykonawca oświadcza, że nie będzie żądał odszkodowania z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków.
- Zamawiający opłaci fakturę na wskazane przez Wykonawcę konto. W przypadku zastrzeżeń, co do faktycznej ilości dostarczonych posiłków zapłata zostanie dokonana dopiero po wyjaśnieniu wszelkich wątpliwości.
- Za realizację przedmiotu zamówienia Wykonawca wystawi odrębną fakturę VAT dla każdej jednostki w brzmieniu:
Lp. | Nabywca | Odbiorca |
2. | Gmina Jerzmanowa
ul. Lipowa 4 67-222 Jerzmanowa NIP 693-19-40-524 |
Szkoła Podstawowa
im. Jana Pawła II w Jerzmanowej ul. Głogowska 19 67-222 Jerzmanowa |
3. | Gmina Jerzmanowa
ul. Lipowa 4 67-222 Jerzmanowa NIP 693-19-40-524 |
Szkoła Podstawowa
im. Henryka Sienkiewicza w Jaczowie ul. Główna 20, 67-200 Głogów |
- 4
Wykonawca zapewnia transport posiłków do siedziby Zamawiającego, tj. do stołówek poszczególnych szkół.
- 5
Wykonawca jest zobowiązany do odbioru resztek i odpadów pokonsumpcyjnych.
- 6
- Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego informowania Zamawiającego o zagrożeniach dla ciągłości dostaw objętych zamówieniem.
- W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami Zapytania Ofertowego lub z innych źródeł.
- 7
Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy oprócz przypadków przewidzianych w Kodeksie Cywilnym i przepisach Prawa o Zamówieniach Publicznych w następujących przypadkach:
1) stwierdzenia naruszenia § 1 niniejszej umowy,
2) naruszenia norm i przepisów sanitarno-epidemiologicznych,
3) decyzji Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i innych organów państwowych uniemożliwiających dostawy, produkcję dań gorących i przewozu posiłków.
- 8
- Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim korzystających z posiłków dostarczanych przez Wykonawcę.
- W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych w następujących przypadkach i wysokościach:
1) stwierdzenie wadliwości dostarczonych posiłków na skutek naruszenia norm żywnościowych, przepisów sanitarno-epidemiologicznych – w wys. 500 zł w każdym stwierdzonym przypadku,
2) opóźnienia w dostarczaniu posiłków w stosunku do rozkładu czasu dostarczania posiłków – 100 zł za każdą godzinę spóźnienia;
3) w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn określonych w § 7. niniejszej umowy – 5% wynagrodzenia za cały przedmiot umowy.
- Zamawiającemu w sytuacjach opisanych w ust. 2. przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do pełnej wysokości szkody.
- 9
- Niniejsza umowa może być rozwiązana przez obie strony za jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec następnego miesiąca.
- W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
- W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
- Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
- 10
- Poza przypadkami, o których mowa w § 9 stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdy:
- a) zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
- b) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
- c) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
2 ) Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli:
- a) Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktur za wykonaną usługę za dwa ostatnie okresy rozliczeniowe.
- Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy.
- Postanowienie § 9 ust. 3 stosuje się odpowiednio.
- W razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, Zamawiający zobowiązany jest do odbioru przedmiotu zamówienia do dnia odstąpienia od umowy oraz zapłaty wynagrodzenia za dostarczony przedmiot zamówienia.
- 11
Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej podpisania z tym, że świadczenie usług rozpocznie się od 05 września 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo wolnych od nauki.
- 12
Ewentualne kwestie sporne wynikłe w trakcie realizacji niniejszej umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy sąd dla siedziby Zamawiającego.
- 13
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Prawa o Zamówieniach Publicznych, a w sprawach procesowych przepisy Kodeksu Postępowania Cywilnego.
- 14
Umowa sporządzona została w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
………………………………….. …………………………………………
…………………………………..
Załącznik nr 1 do umowy
Ewidencja wydanych posiłków
za okres od ………… 20…..r. do ………… 20……r.
Lp. | Data wydania posiłków | Dzienna ilość
wydanych /przyjętych posiłków |
Podpis
wydającego posiłki |
Podpis dyrektora lub osoby upoważnionej |
UWAGI |
|
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 | ||||||
6 | ||||||
7 | ||||||
8 | ||||||
9 | ||||||
10 | ||||||
11 | ||||||
12 | ||||||
13 | ||||||
14 | ||||||
15 | ||||||
16 | ||||||
17 | ||||||
Razem |
….…. szt. |
…….. szt. |